نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

نقش مدیریت کیفیت جامع بر سازمان های کارآفرین 1397/10/30 02:10:58

نویسندگان : ابوالقاسم عربيون علی عبدی جمایران خدیجه امانی کریم صدر محمدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

رشد و توسعه فرهنگ سازمانی 1395/05/10 01:25:35

نویسندگان : کریم جهاندار معصومه پورنبی درزی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیریت مشتریان خاموش در رستوران ها 1395/04/25 20:54:12

نویسندگان : زهرا خدابخشی سورشجانی ابوالقاسم ابراهیمی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

بازاریابی نوستالژیک 1395/04/25 20:48:22

نویسندگان : زهرا خدابخشی سورشجانی ابوالقاسم ابراهیمی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد های کاربردی و پژوهش نوین

تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت 1395/04/21 19:56:36

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

تأثیر جذاب بودن سرمایه انسانی بر میزان رضایت مشتری 1395/04/21 19:39:04

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

تأثیر خوش‌برخورد بودن سرمایه انسانی بر میزان رضایت مشتری 1395/04/21 19:35:38

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین